Blogi

Suomen Lean-yhdistys järjesti vuosittaisen Lean Management seminaarin lokakuussa 2025. Tarjolla oli 12 upeata esitystä Leanin hyödyntämisestä.

Kun organisaatio ryhtyy kehittämään prosessejaan systemaattisesti, tulokset näkyvät usein suoraan tehokkuudessa, laadussa ja asiakastyytyväisyydessä.

Alihankintaketjujen hallinta on noussut strategiseksi kilpailutekijäksi, kun yritykset pyrkivät varmistamaan tuotteidensa ja palveluidensa laadun globaalissa toimintaympäristössä. Laadunhallinta ei ole enää vain sisäistä prosessien optimointia – se ulottuu koko toimitusverkostoon. Tässä blogissa tarkastelen laadunhallinnan keskeisiä elementtejä...

Laadun käsitys syntyy ihmisten omista kokemuksista eikä mainonnasta tai laatukilpailuista. Tuotteiden ja palveluiden pitää olla asiakastarpeeseen sopivia.